Леонід Кожара змушує виправдовувати скандальні закон

21 Jan, 2014 | |

Міністерство закордонних справ України використовує аргументи, які виправдовують ухвалення Верховною Радою України 16 січня 2014 року пакету законопроектів, що грубо порушують міжнародні зобов’язання України в рамках членства в ОБСЄ, Раді Європи і Організації Об’єднаних Націй.

Це підтвердила зустріч міністра закордонних справ Леоніда КОЖАРИ та першого заступника голови Верховної Ради України Ігоря КАЛЄТНІКА з Послом США в Україні Джеффрі ПАЙЄТОМ та Головою представництва Європейської Комісії Яном ТОМБІНСЬКИМ, яка відбулася 17 січня 2014 року в Києві.

Як стало відомо групі глобальної розвідки Geostrategy, під час цієї зустрічі українські чиновники в грубій категоричній формі висловили занепокоєння тим, що окремі міжнародні організації та іноземні держави критикують форму ухвалення та зміст вказаних законодавчих актів. При цьому Леонід КОЖАРА та Ігор КАЛЄТНІК вказували іноземним дипломатам, що ухвалені закони спрямовані на імплементацію в українському законодавстві низки норм, які існують в законодавстві більшості європейських держав, та нібито відповідають загальновизнаним демократичним стандартам.

 

Нижче наводяться правові аргументи, які, за інформацією групи Geostrategy, могли бути в терміновому порядку надіслані на адреси посольств України в країнах-членах Європейського Союзу, США і Канади з тим, щоб виправдати дії чинної влади, яка продовжує запроваджувати в країні тоталітарний режим. На думку експертів групи, поставлене завдання виконати практично неможливо. Офіційний Київ давно втратив довіру в очах Заходу, а його ініціативи налякали навіть тих друзів, які до останнього продовжувати сподіватися на те, що курс на Європу залишатиметься незмінним. Після недільних подій Віктору ЯНУКОВИЧУ вже немає до кого апелювати: хіба що до Володимира ПУТІНА та Олександра ЛУКАШЕНКА. Інші його слухати просто не будуть.

 

Зовнішня політика України так само зайшла у глухий кут. Центральний апарат Міністерства закордонних справ після провального саміту Україна – ЄС так і не спромігся сформувати на поточний рік чіткі нові політичні меседжі для своїх дипломатів, які працюють за кордоном. Центральний апарат близький до деморалізації, процеси всередині зовнішнодипломатичного відомства все більше стають розбалансованими і неконтрольованими.

 

Останні криваві події взагалі поставили під сумнів легітимність усієї системи державної влади України в очах міжнародної спільноти.

 

Наводимо нижче деякі аргументи, які за прямою вказівкою Леоніда КОЖАРИ співробітники Міністерства закордонних справ України будуть змушені протягом наступних тижнів використовувати під час контактів із представниками іноземних держав усіх рівнів:

 

1. Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та процесуальних законів щодо додаткових заходів захисту безпеки громадян», передбачає:
- удосконалення адміністративної відповідальності за правопорушення під час проведення масових акцій, в тому числі:
- запровадження відповідальності за використання масок, шоломів, відкритого вогню, піротехнічних засобів, зброї ті інших предметів, призначених для вчинення протиправних дій, а також використання під час таких заходів без дозволу органів внутрішніх справ форменого одягу.
У «темнику» стверджується, що запропоновані заходи відповідають міжнародній практиці реагування на зазначені правопорушення.
- в Німеччині передбачена кримінальна відповідальність за маскування обличчя, носіння шоломів, щитів тощо під час масових акцій;
- у Франції передбачена кримінальна відповідальність за приховування обличчя під час заворушень (3 роки ув’язнення та штраф 45 000 €);
- заборона маскування обличчя також передбачена в США, Канаді, інших країнах;
- порушення правил проведення мирних зібрань тягнуть за собою сувору відповідальність, в тому числі кримінальну: Великобританія (штраф до 5000?, до 10 років ув’язнення), Німеччина (до 1 року ув’язнення), Італія (штраф у розмірі завданих збитків, до 1 року ув’язнення), США (до 10 років ув’язнення), Франція (штраф до 75 000€, до 5 років ув’язнення).

 

2. Запровадження кримінальної відповідальності за наклеп.
Така пропозиція, обумовлена тим, що наявні цивільно-правові засоби захисту від наклепу мають низьку ефективність та не сприяють стримуванню від вчинення таких порушень, про що свідчать поширеність цього негативного явища. У «темнику» стверджується, що запропоновані зміни відповідають міжнародній практиці. Кримінальна відповідальність за наклеп передбачена:
- законодавством багатьох європейських країн, зокрема: Бельгії, Австрії, Великобританії, Данії, Іспанії, Литви, Латвії, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швеції тощо.
- законодавством 19 штатів США.

 

3. Тепер перейдемо до аргументів, які використано для створення правової бази для блокування ресурсів мережі Інтернет, через які нібито здійснюється розповсюдження інформації, поширення якої суперечить закону, чи через які здійснюється діяльність інформаційного агентства без передбаченого законом свідоцтва про державну реєстрацію.

У «темниках» стверджується, що чинним законодавством заборонено поширення певної інформації: дитячої порнографії, пропаганди міжетнічної, расової чи релігійної ворожнечі, закликів до насильства, вчинення терористичних актів. Практика обмеження доступу до веб-сайтів, які розповсюджують протиправну інформацію, є загальновизнаною у міжнародному співтоваристві. Зокрема, відповідне законодавство діє в Великобританії, Нідерландах, Естонії, Фінляндії тощо. У Німеччині, Швейцарії, Франції з метою захисту прав неповнолітніх і боротьби проти сексуальної експлуатації також дозволяється обмеження доступу до веб-сайтів.

 

5. І, нарешті, найбільш скандальна норма про введення поняття «іноземного агента». Введення в законодавство такого поняття встановлює додатковий контроль за діяльністю громадських об’єднань, які фінансуються з-за кордону. Це, за задумом ідеологів темників, необхідне з метою унеможливлення прихованого та незаконного втручання іноземних суб’єктів в політичну діяльність в державі, зниження потенційних загроз національній безпеці, недопущення випадків фінансування екстремістських, терористичних чи інших злочинних організацій з іноземних джерел. Такі пропозиції, за їх твердженням , відповідають міжнародній практиці: подібне законодавство щодо статусу іноземного агента діє в США (закон FARA), Російській Федерації.

ЦЕ МОЖЕ ВАС ЗАЦІКАВИТИ

Джихадизм у Казахстані як частина глобальної терористичної мережі

Gordon M. Hahn
Gordon M. Hahn, Старший науковий дослідник з питань Росії та Євразії Центру міжнародних та стратегічних досліджень, м Вашингтон

Gordon M. Hahn, Старший науковий дослідник з питань Росії та Євразії Центру міжнародних та стратегічних досліджень, м Вашингтон Гордон Ган представив аналітичну доповідь на тему: ДЖИХАДИЗМ В КАЗАХСТАНЕ, КАК ЧАСТЬ ГЛОБАЛЬНОЙ ТЕРРОРИСТИЧЕСКОЙ СЕТИ

Ми прагнемо до успіху незалежної та єдиної України

Rex Tillerson
Рекс В. Тіллерсон Державний секретар США

Хоча Захід продовжує шукати нових продуктивних відносин з пострадянською Росією, на сьогоднішній день це виявилося невчасним, оскільки після спроби попереднього керівництва відновити відносини з Росією та американсько - європейськими відносинами Росія вторглась у сусідню Грузію в 2008 році та в У

Забезпечити припинення будівництва Північного потоку 2

Тед Круз
Тед Круз
сенатор США від штату Техас

"Північний потік 2 становить серйозну загрозу національній безпеці США та нашим європейським союзникам", - сказав сенатор Тед Круз. "Закон про захист енергетичної безпеки Європи буде протидіяти експансіонізму Росії, орієнтуючи