Румунія проти додаткових передумов для підписання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС

Адріан Северин, депутат Європейського парламенту, незалежний (Румунія), про підписання Угоди про асоціацію між Україною та Євросоюзом:
Я не маю права говорити від імені Президента країни чи членів уряду, але, наскільки мені відомо, Румунія підтримує підписання і ратифікацію Угоди про асоціацію між Україною та ЄС без виконання з боку України будь-яких додаткових умов. Я особисто працював над цією позицією Румунії і не раз доносив свою думку до тих представників влади у моїй країні, які приймають політичні рішення. Вони її підтримують і поділяють. Проте треба брати до уваги те внутрішньополітичне протистояння, яке триває наразі у Румунії. Мене не здивує, якщо ця позиція буде змінена. Проте зараз офіційний Бухарест дотримується думки про те, що Угода про асоціацію між Україною та Євросоюзом повинна бути підписана і ратифікована якомога швидше. Тобто у 2013 році.
Якщо ми завершили роботу над цим документом, то це означає, що все необхідне вже в ньому зафіксовано. Навіщо висувати додаткові умови, які виходять поза рамки Угоди? Все дуже просто: або Угода є, або її немає. Якщо вона є, давайте її підпишемо, ратифікуємо і почнемо втілювати у життя якнайшвидше. Якщо щось залишилося невирішеним, треба провести переговори і внести додаткові пункти в угоду, а вже після цього її підписувати.
Я не розумію, як так сталося: ми працювали над документом про Асоціацію з Україною, дійшли згоди з усіх пунктів, а тепер ми кажемо: «Якщо хочете підписати угоду і ратифікувати, треба виконати ще кілька умов». На мою думку, такий підхід є нераціональним і абсолютно непродуктивним. Ні про які додаткові чи паралельні вимоги підписання і ратифікації, окрім тих, які вже закладені в тексті угоди, не може йти мови!
Натомість ми повинні привітати одне одного, що ми нарешті завершили роботу над цим документом, оскільки нам вдалося дійти згоди з багатьох складних питань.
Всі визнають: ось вона, ця угода, узгоджений, готовий текст, і ми можемо дати йому життя, користуватися усіма його плодами. Навіщо ж ми самі себе зупиняємо, висуваючи якісь дивні вимоги чи умови, які не входять до тексту документу, але які треба виконати для того, щоб угода була підписана.
План з 5 пунктів відновлення економіки України

Пенні Пріцкер
1) Оснащення України міжміністерським потенціалом планування з міжнародними планувальниками, менеджерами проектів та інженерами для підтримки державних службовців у наданні стратегічного керівництва та сполучної тканини для міжнародної спільноти донорів та приватного сектору.
Розмови про надання Україні зброї не повинні припинятися

Стівен Сестанович (Stephen Sestanovich), старший аналітик Ради зовнішніх зносин, США
В якому б форматі не проводилися дебати про те, чи треба Сполученим Штатам Америки надавати летальну зброю Україні для зупинення російської військової агресії на Сході країни, сам факт таких розмов вже позитивно впливає на дипломатичні шляхи вирішення конфлікту.
Відставка генерала Флінна та відношення до Росії

Голова комітету Сенату США з питань збройних сил сенатор Джон Маккейн
Відставка генерала Флінна також викликає додаткові питання з приводу намірів адміністрації Трампа по відношенню до Росії Володимира Путіна, в тому числі, заяви президента що пропонують моральну еквівалентність між Сполученими Штатами і Росією, незважаючи на вторгнення в Україну, анексію Криму, за