Лобізм в США: які кошти на нього витрачалися з 1998 по 2011 роки

29 Nov, 2011 | |

Сьогодні система лобізму у Сполучених Штатах є найбільш розповсюдженою та досконалою у порівнянні з іншими країнами світу. Найбільші кошти при наданні лобістських послуг сплачуються членам Палати представників та Конгресу США. Суть послуг – прийнятті відповідних законодавчих актів, які допомагають великим компаніям або іншим групам, наприклад, релігійним, захищати та просувати свої корпоративні інтереси.
Іншим важливим напрямком діяльності лобістських організацій є сприяння політикам або бізнесменам із зарубіжних держав у вирішенні їх інтересів у Сполучених Штатах – від сприяння у проведенні зустрічей, прес-конференцій до формування власного або корпоративного іміджу в інформаційному просторі США.
Клієнти з України вже давно освоїли ринок лобістських послух Сполучених Штатів.
Саме з огляду на це група «Geostrategy» розпочинає серію публікацій, в яких буде досліджено тему присутності України на ринку лобістських послуг США.
Для уявлення реального обсягу даного ринку нижче наводяться статистичні дані, зібрані за період з 1998 по 2011 роки включно. Ці дані вказують на постійне збільшення витрат на лобістські послуги, причому у порівнянні з 1998 роком у 2011 – практично більше ніж у два рази.

  Загальні витрати на лобістські послуги (1998-2011рр)



1998


1.44 млрд. дол. США


1999


1.44 млрд. дол. США


2000


1.56 млрд. дол. США


2001


1.65 млрд. дол. США


2002


1.82 млрд. дол. США


2003


2.04 млрд. дол. США


2004


2.18 млрд. дол. США


2005


2.43 млрд. дол. США


2006


2.62 млрд. дол. США


2007


2.85 млрд. дол. США


2008


3.30 млрд. дол. США


2009


3.49 млрд. дол. США


2010


3.51 млрд. дол. США


2011 (січень – червень)


2.45 млрд. дол. США

Кількість зареєстрованих в США лобістських компаній (1998-2011рр)



1998


10, 406


1999


12,490


2000


12,540


2001


11,842


2002


12,127


2003


12,920


2004


13,168


2005


14,075


2006


14,534


2007


14,861


2008


14,185


2009


13,693


2010


12,941


2011 (січень – червень)


12,220

29.11.2011

ЦЕ МОЖЕ ВАС ЗАЦІКАВИТИ

Угода про асоціацію між Україною та Європейським Союзом є дуже важливими документом

Майкл ХЕНКОК (Michael Thomas Hancock)
Майкл ХЕНКОК (Michael Thomas Hancock), член Британського Парламенту, член Британської делегації у Парламентській Асамблеї Ради Європи

-Пане ХЕНКОК, якими, на Ваш погляд, є перспективи підписання у 2012 році Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом?

Міжнародні організації втратять свій вплив на глобальну політику

ШАЛЛЕНБЕРГ
Александр Шалленберг
Федеральний міністр з європейських та міжнародних справ Австрії

В інтерв’ю австрійським ЗМІ Міністр закордонних справ Александр ШАЛЛЕНБЕРГ окреслив наступні думки:

Україна, ЄС: окремі результати дії зони вільної торгівлі

Сергій Даниленко
Модератор групи Geostrategy Сергій Даниленко
analytics@geostrategy.ua

Українські виробники активно використовують преференції в рамках торгівлі між Україною та ЄС. Наприкінці 2016 року вже повністю використано 11 тарифних квот: