Великобританія, Китай: рушив перший потяг по "Шовковому шляху"
Перший вантажний потяг (32-контейнерний, довжиною близько 600м) з Великобританії в Китай, навантажений віскі, безалкогольними напоями продуктами дитячого харчування, почав свою гігантську поїздку в понеділок по сучасному «Шовковому шляху» у місто Yiwu на Китайському східному узбережжі..
Його проводжали в дорогу на 18днів та 12 000 км шляху зі струнним квартетом, британськими і китайськими прапорами, і в промовах висловивши надію на те, що він буде цементувати новий золотий вік торгівлі між двома країнами, в той час як Великобританія залишає Європейський Союз.
Перший поїзд з Китаю до Великобританії прибув 18 січня, заповнений одягом і іншими роздрібними товарами, і виїзд в понеділок був перший шлях в іншому напрямку.
Залізничний маршрут дешевше, ніж повітряний перевезення але швидше ніж морські перевезення, тому логістичні компанії пропонують новий середній варіант.
Поїзд буде проходити через Ла-Маншем і далі по території Франції, Бельгії, Німеччини, Польщі, Білорусі, Росії та Казахстану, до кінцевої зупинки в Китаї.
Контейнери будуть зняті на кордоні Білорусі і поставлені на більш широкі рейкової колії які використовуються з часів колишнього Радянського Союзу.
Голова Yiwu Timex Industrial Investment, Xubin Feng сказав: «Ми пишаємося тим, що можемо запропонувати перший в Великобританії експортний потяг в Китай. Відновлення стародавнього Шовкового шляху як засіб, за допомогою якого Китай, північ Європа і в даний час Великобританія можуть обмінюватись товарами є важливою і хвилюючою ініціативою. Це перший експортний потяг і тільки початок регулярного прямого сполучення між Великобританією і Китаєм. У нас є велика віра в Великобританію в якості країни експортера і залізниця забезпечує відмінну альтернативу для переміщення великих обсягів вантажів на великих відстанях швидше і дешевше. "
Україна, ЄС: окремі результати дії зони вільної торгівлі

Модератор групи Geostrategy Сергій Даниленко
Українські виробники активно використовують преференції в рамках торгівлі між Україною та ЄС. Наприкінці 2016 року вже повністю використано 11 тарифних квот:
2013 рік – найбільш складний для Ірану

Аліреза Надер (Alireza Nader), старший аналітик корпорації RAND
Аліреза Надер (Alireza Nader), старший аналітик корпорації RAND
Допомога для України буде

Джон Кірбі
Питання: «Яким є рівень пріоритетності щодо ухвалення пакетів допомоги Україні й Ізраїлю?», Відповідь Дж.Кірбі: