Великобританія, Китай: рушив перший потяг по "Шовковому шляху"

11 Apr, 2017 | |

Перший вантажний потяг (32-контейнерний, довжиною близько 600м) з Великобританії в Китай, навантажений віскі, безалкогольними напоями продуктами дитячого харчування, почав свою гігантську поїздку в понеділок по сучасному «Шовковому шляху» у місто Yiwu на Китайському східному узбережжі..

Його проводжали в дорогу   на 18днів та 12 000 км шляху зі струнним квартетом, британськими і китайськими прапорами, і в промовах висловивши надію на те, що він буде цементувати новий золотий вік торгівлі між двома країнами, в той час як Великобританія залишає Європейський Союз.

Перший поїзд з Китаю до Великобританії прибув 18 січня, заповнений одягом і іншими роздрібними товарами, і виїзд в понеділок був перший шлях в іншому напрямку.

Залізничний маршрут  дешевше, ніж повітряний перевезення але швидше ніж морські перевезення, тому логістичні компанії пропонують новий середній варіант.

Поїзд буде проходити через Ла-Маншем і далі по території Франції, Бельгії, Німеччини, Польщі, Білорусі, Росії та Казахстану, до кінцевої зупинки в  Китаї.

Контейнери будуть зняті на кордоні Білорусі і поставлені  на більш широкі рейкової колії які використовуються з часів колишнього Радянського Союзу.

Голова Yiwu Timex Industrial Investment, Xubin Feng сказав:  «Ми пишаємося тим, що можемо запропонувати перший в Великобританії експортний потяг в Китай. Відновлення стародавнього Шовкового шляху як засіб, за допомогою якого Китай, північ Європа і в даний час  Великобританія можуть обмінюватись товарами є важливою і хвилюючою ініціативою. Це перший експортний потяг і тільки початок регулярного прямого сполучення між Великобританією і Китаєм. У нас є велика віра в Великобританію в якості країни  експортера і залізниця забезпечує відмінну альтернативу для переміщення великих обсягів вантажів на великих відстанях швидше і дешевше. "

ЦЕ МОЖЕ ВАС ЗАЦІКАВИТИ

Україна, ЄС: окремі результати дії зони вільної торгівлі

Сергій Даниленко
Модератор групи Geostrategy Сергій Даниленко
analytics@geostrategy.ua

Українські виробники активно використовують преференції в рамках торгівлі між Україною та ЄС. Наприкінці 2016 року вже повністю використано 11 тарифних квот:

2013 рік – найбільш складний для Ірану

Аліреза Надер (Alireza Nader)
Аліреза Надер (Alireza Nader), старший аналітик корпорації RAND

Аліреза Надер (Alireza Nader), старший аналітик корпорації RAND

Допомога для України буде

Джон Кірбі
Джон Кірбі
Координатор зі стратегічних комунікацій Ради національної безпеки США

Питання: «Яким є рівень пріоритетності щодо ухвалення пакетів допомоги Україні й Ізраїлю?», Відповідь Дж.Кірбі: