Леонід Кожара будує корупційні схеми

21 Feb, 2014 | |

The acting foreign minister Leonod Kozhara is preparing the corruption scheme which is solely aimed at using the state budget resources for personal enrichment of the minister and his close partners.

У той час, коли в українській столиці розгортається нечувана людська трагедія, коли практично уся держава охоплена масовими акціями протесту проти насильницьких дій влади, в.о. міністра закордонних справ Леонід КОЖАРА реалізовує корупційні схеми, які дозволять вимивати із скудного бюджету міністерства мільйонні кошти. Робить він це із людиною, яка нещодавно була введена до штатного розкладу міністерства – це директор департаменту з фінансово-адміністративних питань Віктор ДОВГИЙ, народився 1 березня 1953 року в селі Бузівка Жашківського району Черкаської області, колишній генеральний директор ТОВ «Благодать XXI».

 

Яка схема запущена?

Групі Geostrategy із достовірних дипломатичних джерел стало відомо про те, що наказом № 36 від 03 лютого 2014 року Леонід КОЖАРА розширив сферу діяльності «Головного управління комплексного обслуговування і будівництва об’єктів дипломатичної служби» шляхом внесенння змін до статуту цього державного підприємства.

Зроблено це було із однією метою – зробити цю структуру в межах МЗС основним монополістом по наданню широкого спектру послуг, які міністерство отримуватиме за рахунок використання бюджетних коштів.

Зокрема, за задумом Віктора ДОВГОГО, який є довіреною людиною Леоніда КОЖАРИ, «Головного управління комплексного обслуговування і будівництва об’єктів дипломатичної служби» було наділено такими новими повноваженнями:

• здійснення поточного та капітального ремонту будівель та споруд, як на території України, так і за кордоном за рахунок бюджетних коштів та інших джерел фінансування, передбачених законом. Це означає повну монополізацію в одних руках ресурсів на здійснення ремонту, навіть дрібного поточного, українських посольств, представництв та генеральних консульств за кордоном;

• утримання будинків та прилеглих територій в Україні та за кордоном, а також здійснення технічного обслуговування інженерних мереж та комунікацій. Така сама тенденція – монополізація ресурсів;

• організовує та забезпечує транспортно-складське, експедиторське та автотранспортне обслуговування підрозділів дипломатичної служби, а також інших юридичних та фізичних осіб. На практиці це означає, що на доставці дипломатичних вантажів за кордон будуть заробляти гроші люди, близькі до в.о. міністра;

• а) надання запрошення для туристів іноземних держав та громадян за бізнес-направленням, що бажають відвідати Україну,

б) здійснення бронювання квитків та готелів для іноземних делегацій і офіційних представників,

в) укладення договорів із туристичними структурами, фірмами та агенціями. Цими положеннями підприємство, яке раніше лише «обслуговувало та будувало об’єкти дипломатичної служби», наділяється функціями тревел-агенства, яке зароблятиме гроші на іноземних туристах та компаніях, безкоштовно використовуючи при цьому державу;

• а) організація зустрічей зацікавлених фізичних та юридичних осіб з народними депутатами, членами уряду України, з іншими уповноваженими представниками органів державної влади і громадських організацій,

б) надання сприяння МЗС в організації та проведенні семінарів, конгресів, конференцій. Фактично державна структура, отримуючи зовсім непритаманні їй повноваження, стає корупційно лобістською структурою, яка, проте, освоює не ринкові, а саме державні бюджетні ресурси.

• а) виготовлення та реалізація продукції, в тому числі сувенірної, для потреб дипломатичної служби, а також товари народного споживання (шокуюче положення),

б) бере та здає в оренду будівлі, споруди, готелі, земельні ділянки, житлові та нежитлові приміщення. Підприємство матиме право займатися класичним бізнесом, який розвивається за рахунок використання державних об’єктів.

 

Закріплення таких безпрецедентно непропорційних повноважень за «Головним управлінням комплексного обслуговування і будівництва об’єктів дипломатичної служби» дає підстави групі Geostrategy говорити про те, що на базі вузькоспеціалізованого підприємства готується до реалізації масштабна корупційна схема. Діятиме вона за класичною для України схемою – використання бюджетних коштів з метою особистого збагачення керівництва МЗС та близьких до нього людей.

Такі дії є особливо цинічними в умовах, коли, за інформацією джерел групи Geostrategy, центральний апарат міністерства закордонних справ України та усі без виключення українські посольства, консульства та місії при міжнародних організаціях вже другий місяць поспіль повністю позбавленні будь-якого фінансування.

ЦЕ МОЖЕ ВАС ЗАЦІКАВИТИ

2013 рік – найбільш складний для Ірану

Аліреза Надер (Alireza Nader)
Аліреза Надер (Alireza Nader), старший аналітик корпорації RAND

Аліреза Надер (Alireza Nader), старший аналітик корпорації RAND

Перемир’я на Донбасі триває, але важко говорити про те, що Росія виконує Мінські угоди.

Стівен ПАЙФЕР
Стівен ПАЙФЕР, колишній Посол США в Україні, старший науковий співробітник Інституту Брукінгса

Не зважаючи на те, що перемир’я на Донбасі триває, важко говорити про те, що Росія виконує Мінські угоди. Російські військові разом із технікою продовжують перебувати на території Донбасу, непідконтрольній Україні.

Україна, ЄС: окремі результати дії зони вільної торгівлі

Сергій Даниленко
Модератор групи Geostrategy Сергій Даниленко
analytics@geostrategy.ua

Українські виробники активно використовують преференції в рамках торгівлі між Україною та ЄС. Наприкінці 2016 року вже повністю використано 11 тарифних квот: