Туреччина: нові правила серйозно затримують поставки нафти з Росії, Казахстану, Азербайджану

23 Jan, 2019 | |

Поставки російської, казахської, азербайджанської нафти на нафтопереробні заводи в Середземному морі і за її межами опинилися під загрозою через рішення Туреччини змінити правила судноплавства через протоки Босфор і Дарданелли.

Поява величезних черг на прохід через протоки Босфор і Дарданелли, пов'язані зі зміною правил у вересні, що вимагають, щоб більшість суден супроводжувалися буксирами, повідомляє агентство Tribeca Shipping, місцевий портовий агент. За їх оцінками, танкери, які мають близько 39 мільйонів барелів нафти, застрягли в Чорному морі. Погана погода також сприяла цій ситуації.

"Нафтопереробні заводи в Середземномор'ї дуже скоро почнуть відчувати цю проблему, якщо затримки продовжуватимуться або будуть погіршуватися", - сказав Джеймс Девіс, директор глобальної нафтової служби Facts Global Energy.

Протоки Босфор і Дарданелли основний морський шлях для глобальних поставок нафти з чорноморського регіону, оскільки нафта з Казахстану, Росії та Азербайджану повинна проходити через водні шляхи, щоб вийти на міжнародні ринки. Ці поставки - особливо з Казахстану - зросли за останні роки, перевищивши 2 мільйони барелів на день протягом тривалого періоду наприкінці 2018 року.

Крім проблем з виходом з Чорного моря, танкери також довше чекають заходу в Чорне море, щоб дістатися до експортних терміналів. Навантаження на російський порт Новоросійськ через який Росія продає близько 14% всієї що йде на експорт нафти, або близько 720 тисяч барелів на день, різко впало. Згідно з планом Міненерго РФ, який наводить Reuters, в першому кварталі на експорт передбачалося відправити 61,7 тонн нафти, з яких 8,6 млн тонн - через Новоросійськ.

Танкери чекають близько 13 днів, щоб вийти з Чорного моря, це найдовші терміни очікування, принаймні, з 2014 року, і більш ніж удвічі перевищує норму, повідомляє Tribeca Shipping. (Для порівняння влітку цей термін складав одну-дві доби). Судна, що рухаються в протилежному напрямку, чекають близько 15 днів. Отже танкер проводить в дорозі майже місяць. Що суттєво підвищує собівартість доставки.

ЦЕ МОЖЕ ВАС ЗАЦІКАВИТИ

Джихадизм у Казахстані як частина глобальної терористичної мережі

Gordon M. Hahn
Gordon M. Hahn, Старший науковий дослідник з питань Росії та Євразії Центру міжнародних та стратегічних досліджень, м Вашингтон

Gordon M. Hahn, Старший науковий дослідник з питань Росії та Євразії Центру міжнародних та стратегічних досліджень, м Вашингтон Гордон Ган представив аналітичну доповідь на тему: ДЖИХАДИЗМ В КАЗАХСТАНЕ, КАК ЧАСТЬ ГЛОБАЛЬНОЙ ТЕРРОРИСТИЧЕСКОЙ СЕТИ

Українська армія переможе

Марк Хертлін, (Mark Hertling)
Марк Хертлін, (Mark Hertling) генерал-лейтенант, колишній командувач Збройних сил США в Європі

Протягом своєї військової кар’єри я бачив українських військових у різних ситуаціях. Я бачив їх під час участі у миротворчих операціях на Балканах.

Ми прагнемо до успіху незалежної та єдиної України

Rex Tillerson
Рекс В. Тіллерсон Державний секретар США

Хоча Захід продовжує шукати нових продуктивних відносин з пострадянською Росією, на сьогоднішній день це виявилося невчасним, оскільки після спроби попереднього керівництва відновити відносини з Росією та американсько - європейськими відносинами Росія вторглась у сусідню Грузію в 2008 році та в У